Hoşgeldiniz :)

handmade by nilosh göz atın.. takılar ve aksesuarlar kadınlar için vazgeçilmezdir...

19 Eylül 2016 Pazartesi

Eylül

Merhaba.

Dün çok sıcak, yaz gibi bir gündü. Yakan güneşiyle yazdan çalınmış, buram buram hararet yapan şaşırtıcı, son derece yanıltıcı bir gün.. Sık sık kendime hatırlattım gün içinde “seni gidi yalancı bahar” diye..

Ayın başından beri Eylül’ü yazmak istiyordum ama ancak fırsat bulabildim aslında.

Yazın bittiğinin habercisi olan Eylül’ü..
Günlerin kısaldığı gecelerin uzadığı Eylül’ü..
Şiir dizelerinin, şiir gibi cümlelerin dilimizden döküldüğü Eylül'ü.. 
Tatilin bittiği okulların açıldığı Eylül’ü..
Sonbaharın geldiğini müjdeleyen sararan yaprakların düştüğü, uçuştuğu Eylül’ü..
Hazan mevsiminin başlangıcı diye adlandırılan Eylül’ü..
Çiseleyen yağmurların altında uzun yürüyüşlere çıkmayı sevdiğimiz günleri hatırlatan hatta o yürüyüşlere çıkartan Eylül’ü..
Üşütmeyen ama üstüne bir şey almadan çıkma diye ürperten rüzgarların Eylül’ünü..
Gelişiyle birlikte sepya tonlarına bürünen dünyamın Eylül’ünü..

Eylül ile gelen sonbahar, arkası kış olduğundan, kışları da sevmediğimden ciddi ciddi mutsuz ediyor beni.. Kışı çekilen zorlukları ve yoklukları yüzünden, özellikle sokak hayvanlarının hayatını daha da zorlaştırdığından sevmiyorum. Ve sanırım sırf bu yüzden yukarıda yazdıklarımın keyfini de çıkaramıyorum Eylülde. Sarıyor burukluk.. Sarıyor hüzün ötesi mutsuzluk..  


Benim yazabildiğim gün yani bugün Eylül’ü ve tüm güzelliklerini de yarıladık aslında..

Son bir Eylül hatırlatması..!

Eylül; aynı zamanda mesaili çalışan insan, benim gibilerin en büyük eğlencesi dizilerin yeniden ekrana döndüğü, sezon açtığı, yeni çekilenlerin büyük büyük tanıtımlarla, reklamlarla vizyona girdiği ay. Eeeee…

Bir aya bu kadar çok başlangıç ancak sığdırılabilir diyorum.


Eylül tavsiyelerine yine google amcadan ulaştık..

Siz ne düşünüyorsunuz?


Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder