Hoşgeldiniz :)

handmade by nilosh göz atın.. takılar ve aksesuarlar kadınlar için vazgeçilmezdir...

4 Ekim 2017 Çarşamba

Türkiye'de yasaların korumadığı bir "Dünya Hayvanları Koruma Günü"



Türkiye'de yasaların korumadığı bir Dünya Hayvanları Koruma Günü daha geldi geçiyor.
Bugün hatırlama için daha da çok hatırlatma için vesile bence..
yoksa 364 gün oturalım..
Aklımızdan geçmesin..
Sonra da kafamızda bir ışık yansın..
Ne o?
Özel gün ilan edildi; artık onun günü var hop hadi kutlayalım, ayağa kalkalım, hadi konuşalım, sövelim, eylem yapalım...
Yok öyle birşey...
Onlara karşı işlenen suçlar durmuyor!
Şu gün şu an dünyanın bir yerinde yine günle, söylemiyle, duygusuyla, insanlıkla bağdaşmayan birşeyler yaşanıyor ne yazık ki..!!


Oysa benim için bir yaşam biçimi olmuş onları "korumak" dimi
Bugün sosyal paylaşım sitelerinde bazı tagler altında çok güzel paylaşımlar gördüm, okudum, beğendim. Akşama da evdeki tüm patilerimi patilerinden öpecem Elimin değdiği, hayatına dokunduğum vesile olduğum, şimdi başka yuvalarda olan miniklerime canı gönülden sevgilerimi yolluyorumve bir kez daha "yuvaları daim olsun" diliyorum ömürlerinin sonuna kadar zira bu çok kıymetli..!! Korumam altında olan ondan fazla can var; onlara haa deyince gidemiyorum, uzaktan da olsa sevgiler, elimden geldiğince ayakta arkalarındayım 


Bir hayvana yardım etmek dünyayı değiştirmez ama dünya O'nun için sonsuza kadar değişir.

Esen kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder