Hoşgeldiniz :)

handmade by nilosh göz atın.. takılar ve aksesuarlar kadınlar için vazgeçilmezdir...

4 Ocak 2016 Pazartesi

Yeni bir yıl ve dilekler...

2016 yılına merhaba J




Ne güzel yağdı kar dimi?
Her yeri bembeyaz güzelliğiyle kapladı ancak çok da soğuktu. Soğuk günlerce devam etti. Yakacağı olmayan ya da çok zor şartlarda yaşayan insanların olduğu bir ülkede yaşadığımdan, bu ülkede sokak hayvanı gerçeğini bildiğimden, bu durumlar hep aklımın bir yanını kurcaladığından kış geldi mi? kar yağdı mı? buruk oluyorum azcık..  yoksa beyaza bürünen doğanın güzelliği yadsınmayacak bir gerçek.. ancak yiyecek bulamayıp 7.kattaki pencereme kadar gelen martılar olduğunu düşünürsek haksız da sayılmam dimi?  


Tüm ülkemiz karlar altında sadece İstanbul değil bu arada ekleyeyim.

Google’da takip ettiğim Simon’s Cat sayfasında kar yağan bir gif görüp “yeni yılı karla karşılar mıyız acep?” diye düşünmüş -tabii İstanbul için- google'a yazıp paylaşmıştım günler önce.. Başka şey istesem olacakmış! Mesela ne derseniz; milli piyangodan ufak bir jest iyi olurdu zira amorti bile yok L

Buraya da eklemek istiyorum Facebooktan şöyle bir paylaşımım olmuştu 31 Aralık'ta.. 2016'da patilerim için de daha daha daha yararlı olabildiğim bir yıl olsun inşallah... yuva bulmadığım için sokaklara geri dönen olmasın! hasta bulup melek olarak uğurladığım olmasın! hastalara şifa! evdeki dört canım ve ailemdeki toplam 11+ 1 misafir can hepsi sağlıkla ve güven içinde bir yıl geçirsinler... Özellikle Garfim ,yuva bulduklarım hep vicdanlara emanet ettiklerim hepsinde bir parçam var iyi olsunlar... işyerinde baktığım her gün Allaha emanet ettiğim Kızım, hayatımın bir parçası olan köşebaşı ve mahallemden bildiğim kedişlerim sonra sokakta özgürce yaşayanları koru!!! AMİN

Bu sene 31 Aralık perşembe gününe geldi, ertesi gün 1 Ocak tatil olduğundan üç gün tatil yaptık. Bana sorarsanız iyi geldi; geç saatlere kadar uyudum, dinlendim, kahvaltı hazırlayıp zevklice kahvaltı ettim, kedilerimle oynandım, uzun zamandır oturamadığım hobi masamda zaman sınırlaması olmadan oturdum ve huzurlu saatler geçirdim J


2016 yılının, tüm umutlarınızın, hayallerinizin gerçekleştiği sağlık, esenlik ve mutluluk dolu bir yıl olmasını dilerim yazmıştım herkese facebookta yine 31 Aralık'ta.. Çünkü umutlar yaşama azmimizi besler, yeni yılın girmesi ise dileklerimizi bir kez daha dile getirmek için bir vesiledir aslında yoksa takvim 2015 yerine 2016’yı gösteriyor diye hiçbir şeye sihirli değnek değmiyor J

MUTLU YILLAR...



💞sonra so
💞sonra sokakta özgürce yaşayanları koru!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder